2012-10-07

Ännu en helg har passerat! Jag säger som jag alltid säger... Tiden går alldeles för snabbt!!!
 
VI har hunnit med lite i helgen iallafall. Vi var på inflyttnings/födelsedagsfest igår, som var mycket trevligt med god mat och trevligt sällskap!!
 
Idag var jag och Jacob (som ni säkert läst) på väla med Tanja och fika! Sen hann vi med en del provning av kläder, men ingen av oss köpte något.. Det enda som vi köpte var en liten present till min pappa som vi ska skicka till honom sm tack för hjälpen att han skickar sakerna till oss från USA!!
 
Efter väla så lämnade vi Tanja hemma och åkte till lillemans farmor och farfar som bjöd på söndagsmiddag!! Supergott och det va glada att träffa lilleman!
 
Nu har lillen somnat gott efter en händelserik dag! Imoron ska vi ha en mysdag här hemma!! Tänkte faktiskt sätta igång att elda i eldstaden igen!! Så mysigt!!
 
 
Är han inte fin min älskade pojke??
 
/Selma

Kommentarer
Postat av: Magda

ska jag ha en designutlottning? kommentera isåfall :) http://magdasnotes.blogg.se/2012/october/designutlottning.html#comment

2012-10-07 @ 20:45:11
URL: http://magdasnotes.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0