2012-10-14

Idag fick jag lite sovmorgon, då mannen vaknade med lillen och gick ner och bytte blöja å mös med honom.. Så jag fick sova vidare i 2 timmar!! så utvilad jag känner mig nu!!
 
Vi hade ju en fullspäckad dag igår!  Det va kul! Fick köpt lite fina grejer till lilleman också som han behövde! Han växer ju alldelesför snabbt!!
 
Här är en bild som Tanja tog på oss.. jag tyckte den va lite rolig =)
 
 
 
Idag ska vi på söndagsmiddag hos min mamma =)
 
 
Ha en bra söndag!
 
/Selma
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: neli

Aww vilken sötis =) O va fin du är!

Svar: Tack! Han är en riktig liten sötnos =)
tanjaselma.blogg.se

2012-10-14 @ 15:36:06
URL: http://www.fashionistastyle.blogg.se
Postat av: sara

Vilkn fin bild,den sista där,super fin bakgrund=)

Svar: Ja! De e klart! Martina hittar alltid bra ställen att fotta till bloggen =)
tanjaselma.blogg.se

2012-10-14 @ 16:09:35
URL: http://www.mammaochhampus.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0