Lååång söndag

Idag har varit en lång dag och jag har hunnit med hur mycket som helst. Vakande tidigt (ovanligt) och såg att det var fint väder ute. Gick en promenad i det fina vädret. Väl hemma igen bytade jag om och så åkte vi iväg till Net-On-Net och Väla. Köpte inget. Lämnade fakstikt tillbaka istället! hehe På vägen hem stannade vi och tog en promenad i Bruces skog bland alla höstlöv.
Något jag också har gjort massor idag är att äta. Först frukost, sen fika, sen hemmagjorda pannbiffar och nu precis hemmabakta bullar! Tror det blir lite popcorn också ikväll, var längesen nu;)
Vad säger ni förresten om dessa stövletter? Såå snygga!
/Tanja

Kommentarer
Postat av: sara

Hehe jag har också varit på väla idag,och fikat=)Skit fräcka stövletter!!=)

2012-10-21 @ 19:53:03
URL: http://www.mammaochhampus.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0