Lång dag

Igår var det en lång dag. Detti hämtade up mig redan vid halv 11. Det var nämligen dags för årets utförsäljning på Puma. Vi stod en timme i kö och våra fötter blev till is. Väl inne hittade jag tyvärr knappt något. Fast jag ska inte gnälla. Hittade vad jag var ute efter. Sara hade köpt en regnjacka där förra gången som jag tyckte var så fin. Och igår bara hängde den där på en ställning helt ensam i min storlek. Kan det bli bättre?=)
Efter Puma körde vi till Malmö och Emporia. Det var proppfullt med folk och man kom knappt fram! Men nu har vi sett det iaf. Man fick lite utomlandskänsla emellanåt där. Tyvärr känns det som att det spelar ingen roll att de bygger nya köpcentrum överallt för det är ändå samma gamla vanliga tråkiga affärer överallt. Fast än en gång ska jag väl inet klaga, hittade en tröja jag blev helt kär i i affären Rut & Circle. Har inte sett den affären någon annanstans?
Helt fnittriga och övertrötta åkte vi så klart vidare för lite glutenfri pizza. Man måste passa på när man är i Malmö. Den var lika god som vanligt och full med energi för sen åkte vi faktiskt vidare till Mobilia också. Hittade ännu en tröja där!
Efter en lång och fnittrig dag tittade jag p ålite serier när jag kom hem och sen somnade jag rätt tidigt!
Idag är en ny dag, vi får se vad den bjuder på:)
 
 
/Tanja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0