Mjölk..

De e lustigt hur hela morgonen kan börja upp och ner när man itne har mjölk hemma!! När mitt morgonkaffe var klart upptäckte jag att jag inte hade någon mjölk hemma.. Ok tänkte jag, det är väl inte hela världen att jag itne har mjölk i kaffet.
 
När jag sen började fundera på frukost så tänkte jag att det skulle vara gott med pannkakor till frukost, men det gick ju inte. Nästa tanke var flingor men har ju inte heller någon yogurt och mjölk som brukar komma i andra hand till flingor va ju inte ett val.
 
 
Får gå iväg till affären här i byn sen för att handla lite mjölk och yogurt antar ja! Så morgondagen får en bättre start!!
 
Annars har vi inga planer idag! Blir att mysa hemma..
 
Ha en bra dag!
 
/Selma
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0