Nashville

En serie som jag bara måste tipsa er om är Nashville. Den hade premiär förra veckan och jag har redan sett första avsnittet 2 ggr!
 
Den handlar om Rayna, största stjärnan inom countrymusik de senaste 20 åren. Hennes senaste skiva och turne släjer dåligt så skivbolaget vill att hon ska "co-headline" med nya stjärnskottet Juliette annars slutar de promota hennes skiva. Detta blir inte Rayna alls glad över att höra och försöker allt för att slippa. Samtidigt som Juliette gör allt i sin makt för att bli störst inom countryn. Att Raynas familj har sin egen drama att handskas med gör inte saken bättre.
 
Jag gillar countrymusik. Inte så att jag själv väljer country när jag lyssar på musik men om jag hör det någonstans diggar jag det alltid. hehe
Superbra serie iaf med massa bra musik och en hel del drama! Verkligen värd att se!
 
/Tanja

Kommentarer
Postat av: Jen

Wow jag som ha slut på alla serier att se på :D tack för tipset !

2012-10-16 @ 11:32:04
URL: http://www.identitetmamma.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0