Duffy Sneaker Wedges

God morgon! Förkyldningen spökar fortfarande, men är värst på kvällarna. Somnar därför innan 9 varje kväll. Lite segt, hinner int emed någonting känns det som!
 
På tal om något annat, så köpte jag mig ett par helsvarta sneaker wedges från märket Duffy i söndags i Ullared. Stod länge och fingrade på ett par i blå och ett par i brunt. Så klart ångrar jag mig massor att jag inte köpte dom! Pratade med min pappa och han tyckte att jag kunde få dom i födelsedagspresent av honom. Så då löste det sig så bra att Kiki skulle till Ullared igår så hon köpte ett par till mig.Bestämde mig för ett par blåa.
 Så nu har jag snart 4 st sneaker wedges. Hahah hur många kan man ha innan det blir löjligt?
 
/Tanja

Kommentarer
Postat av: sara

Du har redan allt för många;)Nä skämt och sido,vad bra att du fick dom av din pappa med tanke på köpstoppet;)

2012-09-26 @ 09:22:53
URL: http://www.mammaochhampus.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0