Back on track..

Då var allt tillbaka till det vanliga igen. Mannen jobbade inte idag iof. men han var iväg och fixade med vår bil. Som vi ska sälja, tvätta den och fota och så till annonsen.
 
Förresten, berättade jag om de där nyheterna innan jag åkte? Det som jag inte kunde berätta om innan allt var bestämt? Jag tror inte det va?
 
Well.. vi har sålt huset och köpt en lägenhet i Helsingborg, ca 5 minuter bilresa från centrum!!! En 4a på 92 m2. Lägenheten är i TOTALT renoveringsbehov. Men det tycker vi är bra. Vi fick den för bra pris och vi kommer få den så som vi vill! Så det blir en tuff sommar. Tur att vi hann vila ut oss nu på semestern.
 
kommer självklart visa bilder på lägenheten (både före, under och efter renovering) så ni får följa med i vad som händer  på den fronten! Men flyttdatum är inte förrens den 14 juni så det är lite kvar! Under tiden vi renoverar så kommer vi bo hos mina svärföräldrar.
 
Så vi har fått en massa inspiration i USA inför renoveringen så det känns riktigt bra att få komma igång med det sen.
 
Har ni tips på bra sidor med renoverings inspiration? eller kanske nån bra blogg? Så säg till mig =)
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Www.styleroom.se :)

Svar: tack! =)
tanjaselma.blogg.se

2013-04-18 @ 22:09:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0