Fredag och snygga skor

Wiiiie nu är det äntligen helg! Ska snart slå mig ner framför TVn med lite cheezhearts. Sneare ikväll bär det av en runda hem till Detti och Mario. Detti har varit bortrest en vecka så dags att ta igen lite missad tid=)
Imorgon blir det fest vilket jag ser framemot! Få klä upp sig, dansa och lyssna på bra musik. Förhoppningsvis ta massa kort och göra ett roligt blogginlägg på söndag också ;)
Tänkte mest egentligen bara visa upp dessa übersnygga sneaker wedges jag hittade på någon hemsida. Hur snyggt var det inte med dragkedjan där mitt i skon? Dragkedjor och sneakerwedges tillsammans liksom? Kan det blir bättre? Hehe
Hoppas ni får en trevlig fredag alla!
 

Kommentarer
Postat av: linda

Oh vad snygga! Har börjat använda mina beige-bruna från Barcelona nu! Dom är galet snygga!

2013-04-12 @ 19:35:59
URL: http://soullfood.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0