Fredag..

Idag hade jag tänkt att åka till gymmet med Sara och vi skulle lämna pojkarna på barnpassningen dom har där. Men, nu är lilleman sjuk, hosta och snuvig. Hoppas det går över snabbt!
 
Igår var jag inbjuden på utförsäljning av smink och hudvårdsprodukter på en väns, mammas jobb. Så jag åkte dit och FYNDADE! Jag behövde nya krämer så det var perfekt tajming.
 
 
 
Denna krämen köpte jag för 150 kr och nu när jag har kollat runt online upptäcker jag att den kostar ca 1000 kronor i butik =S allvar? 1000 kronor, vem betalar det? Så jag lyckades ta den sista burken som var kvar tyvärr, men nästa gång det blir utförsäljning vet jag vad jag ska leta efter direkt!
 
 
 
Sen köpte jag 2 dagkrämer med lite ton i som jag har haft tidigare och gillar skarpt. Jag köpte även 2 tuber mer nagelbandskräm.
 
Nu ska jag njuta av en kopp kaffe och hoppas på att vädret ska vända så vår promenad inte behöver bli i detta gråa, blöta, tradiga väder!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0