Hemma igen!

Då var vi hemma igen. Resan hem gick smidigt. Vi kom hem vid 12 redan sen åt vi lun ch och sen sov vi 4 timmar på det. =)
 
Jag har ju verkligen varit superdålig på att blogga från USA. Men vi har haft så mycket och göra och sen hade vi ju som nämnt tidigare inte internet i lägenheten vi bodde i, så trist. Så gissa att jag blev glad när jag kunde sätta igång internet på mobilen hemma i sverige igen =)
 
Den sista helgen var jag faktiskt ute 2 gånger!! Min man var så snäll och ställde upp, eller ja. Jacob somnar ju kl 19 och sover till morgonen, så det är ju inte direkt nåt så, men man måste ju vara där ju. Så det var kul att få komma ut med vännerna i Amerikat =)
 
I fredags var vi ute och firade Tamara på ett ställe som heter Ocean Bar i Hermosa beach, som spelade riktigt bra musik! I lördags var vi tillbaka i Hermosa beach på ett ställe som heter S:t Rocke, där det var ett 80-tals coverband som spelade och vi var klädda därefter också =)
 
 
Nu ska jag dricka mitt kaffe sen packa upp! Bloggar mer om resan imorgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0