Peplum

Idag ska jag tala om: Peplum. hehe
Peplum är såå himla snyggt tycker jag. Har hittat massa toppar jag tycker är fina men så fort jag tar dom på mig är det bara fel, fel och fel. Är det bara jag eller men jag tycker dom är alldeles för korta? Alla peplum slutar så högt upp, jag skulle vilja att dom var ett par centimer längre. Eller hade det blivit fult? Då kanske volangen markerar den bredaste delen av oss och då ser vi bredare ut? Eller blir dom kanske så korta på mig för jag är ju rätt lång, sitter dom kanske snyggare på en som är lite kortare? Någon expret på ämne så har några tankar? =)
 
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag älskar också peplum:) men har samma problem. De slutar för tidigt och ger en "gravidmage" fast jag är kort haha så tyvärr förstår inte jag riktigt heller hur det ska se ut

Svar: haha jag det är inte lätt med mode alltid=)
tanjaselma.blogg.se

2013-04-04 @ 12:05:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0