Worlds smallest tomato

God morgon God morgon! Idag är det Valborgsmässoafton. Vi ska ut till Selma och grilla. Jag har gjort efterätt som jag längtar efter att få äta! haha Ska bli mysigt! Vet inte om det finns någon eld ute på landet, då tittar vi på det också kankse=)
 
Jaha vad har annars hänt då? Det var ett par dagar sen som jag skrev något känns det som.
Just det, min mobil har pajjat. Eller mobilen är det inget fel på men mitt batteri hålle på att sprängas tydligen. Det har inte varat mer än typ 20 min den senaste tiden. I söndags var jag inne på Elgiganten för tips och råd och blev tillsagd att sluta använda den direkt. Har beställt ett nytt batteri men det tar ett par dagar att få det hemskickat.
What else?
Just det, i söndags köpte jag världens minsta tomater. Som ni säkert vet äter jag INGA grönsaker. MEN jag var bara tvungen att köpa tomaterna och testa. Och dom var goda! Så nu äter jag en grönsak iaf, världens minsta tomater=)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0