Helgen som gått

Då var söndagskvällen snart också slut.  Har precis tittat på lite serie. Skulle egentligen städat idag men jag orkade verkligen inte. Istället åkte vi till stranden. Kändes som om man borde passa på. Vet inte hur många fler tillfällen man får innan hösten kommer. Det var en perfekt dag att vaar på stranden. Solen sken men det var inte för varmt. Riktigt avslappande!
Imorgon är det ny vecka. Har inte många planer förutom att jag ska hem till mamma och hämta en väska hon köpte till mig i Turkiet. Spännande:)
Detta fina rödljus såg vi i Alingsås när vi var där och hälsade på släkt i helgen:)


Kommentarer
Postat av: Sofia - En blogg om tv-serier

sv: Ja jag har hört om the lying game och jag är verkligen jätte besviken! Antar att det blir att köpa böckerna så man får reda på vad som händer. Jag tycker att den slutade jätte spännande!

Ha en bra kväll!

2013-08-25 @ 22:13:06
URL: http://seriebloggen.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0