Warm Bodies

Filmen handlar om en värld full med zombies. Människor bor i en stad med en hög mur runt för att skydda sig mot zombies.
Julie är en människa som är ute på uppdrag med sina vänner för att hitta medicin i övergivna byggnader. Där blir dom attackerade av zombies, bla R. R blir fascinerad av Julie och istället för att äta henne räddar han henne och tar med henne till sitt flygplan. 
Under tiden de är tillsammans händer det något med R. Han blir mer och mer mänsklig. Går det kanske att rädda världen från att bli uppäten av zombies?
 
Innehållet i denna filmen låter väldigt löjligt. Och det var det. Men samtidigt var det en av de roligaste och finaste filmer jag sätt på länge. Jag skrattade hela tiden, det inledande scenerna är väldigt roliga. En varm och kärleksfull film. Se den!
 
"I wish I could introduce myself, but I don't remember my name anymore. I mean, I think it started with an 'r' but that's all I have left. I can't remember my name, or my parents, or my job... although my hoodie would suggest I was unemployed."
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Sara

hehe jo hade dem nya skorna i bilen, men inte i skogen.Får ju vara rädd om mina skor:P

2013-08-02 @ 08:16:58
URL: http://www.mammaochhampus%20blogg.se
Postat av: Sofia - En blogg om tv-serier

Jag har länge funderat på att se den, är bara kluven om jag ska läsa boken först eller ej ;)

2013-08-02 @ 09:56:23
URL: http://seriebloggen.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0