Fredag och lördag

God morgon god morgon från en snörvlande och hostade Tanja. Vaknade upp med världens förkylning igår. Vakande klockan 5 och kunde inte sova mer. Måste snyta mig stup i kvarten. Verkligen opassande tidpunkt!Har så mycket planerat fram över så jag hoppas det går över snabbt.
 
Igår var det fredag och släktträff stod på schemat. Trevligt trevligt! Tyvärr hade jag glömt minneskortet till kameran i datorn så det blev inga kort. Jag som till och med hade tänkt ta lite outfitbilder ;)
 
Idag fyller min pappa år så jag och bror ska överraska honom med en liten utflykt. Kan inte säga vad det är ås klart men jag ser verkligen fram emot det. Idag tänker jag iaf inte glömma minneskortet! Titta in senare för lite uppdatering=)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0