Inatt jag drömde något som...

fick mig att hoppa och studsa och skrika högt!
 
Jag ligger där i sängen och sussar så sött. Jag slår upp ögonen för lägga mig på ett annat sätt och då ser jag en stoor spindel på mitt täcke. Ingen tarantella men en stor svensk spindel liksom. Jag kastar täcke och kudde på golvet springer ut i hallen och stampar som en galning. Min man kommer springades och undrar vad som händer. En spindel, en spindel! Efter en liten stund börjar jag inse att det kanske bara var en dröm så medan min man letar igenom alla sängkläder säger jag lite smått:
"Kanske det inte finns nån, men leta ändå!"
Mycket riktigt så hittade han ingen spindel, jag hade bara drömt. Det var så sjukt verkligt att jag inte kunde gå och lägga mig igen, fick sova i soffan ett tag!
 
 

Kommentarer
Postat av: Sara

Gissar på att detta var Tanja:P

Svar: du gissade så rätt=)
tanjaselma.blogg.se

2013-12-03 @ 19:31:15
URL: http://www.mammaochhampus%20blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0