The Hunger Games

Efter mycket tjat från mannen min har jag nu sett The Hunger Games. Vi passade på och såg den nu när 2an går på bio ifall vi skulle vilja se den sen. Och nej det vill vi inte. Hehe inte på bio iaf.
 
För er som har missat denna hypade film så utspelar den sig i framtiden. Ändå sen det var uppror i ladet har man varje år valt ut en tjej och en kille från varje distrikt som ska vara med och spel The Hunger Games. Spelen utspelas inne på en arena och det står bara en överlevare och därmed vinnare.
Detta året är det Katniss tur och inget blir som det brukar.
 
Första halvan av filmen tyckte jag den var rätt bra. Andra halva pendlade jag mellan att tycka den sög, bli frustrerad och tycka den var lite bra ändå. Skulle nog kunna tänka mig att se den hemma på TV:n sen men på bio hoppar jag iaf...
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Britt

Den tyckte jag var jättebra. Har precis sett andra delen nu på Bio :)

2013-12-04 @ 15:57:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0