Dag 2 - Zagreb

Igår åt vi en god frukost-buffe här på hotellet. Sen lämnade vi min mamma hos min mormor och åkte själva vidare mot Zagreb. Det tog ca 1,5 timme.
 
vi åkte först till ett område i södra Zagreb där min mans kusiner, faster och farmor bor. Så käkade vi där och satt där ett tag innan vi åkte vidare, till mannens mormor.
 
Innan vi åkte hem så åkte vi tillbaka lite till där vi var först..
 
Eftersom det var söndag igår, så var det stängt i stan, så vi åker tillbaka på lördag igen för att åka in till centrum!
Tog knappt några bilder igår, men lovar att det kommer fotas mer på lördag!
 
 
 
Just nu så vilar vi lite på vårt hotellrum, ska vidare till min kusin och hans fru senare.. Återkommer mer om dagens händelser. och dagens shopping!!
 
/Selma
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0