Tips efterlyses..

Idag känns det som vanligt igen, som att vi har varit hemma länge. Första dagen hemma brukar vara lite sådär, dimmig liksom. Speciellt när jag vaknar på morgonen och inte kommer ihåg att jag är hemma! Men nu så har vi landat i vår dagliga rutin igen och lillen sover igenom natten..
 
Men snart åker vi iväg igen, denna gången åker vi alla tre iväg ju.
 
Denna resa är ju betydligt längre och vi ska vara iväg längre också, det blir nog en riktig utmaning med flygresan. Men det ska bli så kul! och så skönt med sol och varmare klimat!
 
Så nu undrar jag om vi har någon läsare som har rest med sina små barn på längre sträckor och bak så många tidszoner? Har ni några tips? Jag hör dem gärna!
 
 
 
 
/Selma
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0