1 år sedan..

Nu börjar januari närma sig sitt slut. Och en ny månad full med spännande saker väntar runt hörnet.
 
Jag kollade på lite bilder och hittade denna som är tagen för ett år sedan, då jag fortfarande var gravid. Ibland kan jag inte komma ihåg hur det känns att vara gravid, kan itne tänka mig att jag haft en stor mage, att Jacob har legat där inne! Helt sjukt!
 
På denna bild var jag gravid i V.27
 
 
Nu närmar han sig den ålder då han är lika gammal som han la inne i magen. Närmare bestämt så va jag gravid i 290 dagar och den 27 februari så kommer Jacob va lika gammal som han la i magen!
 
 
 
Underbara unge!!
 
/Selma

Kommentarer
Postat av: linda

Vilket charmtroll!!!

2013-01-31 @ 00:12:10
URL: http://soullfood.blogg.se.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0