Helg!

God morgon! Hehe jag vaknade precis det stämme rmen jag har faktiskt bara sovit middag, i 2 timmar. Så skönt! Älskar att sova. Annars har dagen inte bjudit på något speciellt. Hade massa stora planer, städa, sortera garderoben, tvätta och annat kul men jag struntade i allt! Har tittat på serier hela dagen istället:)
 
Sara följde med hit efter jobb igår. Hon skulle titta på min shopping och lite kort, sen gjorde vi ve oss och åkte in till stan och Utposten för en matbit. Tyvärr blev jag väldigt besviken! Beställde oxfile på toast minus brödet såklart. När maten kommer var det så klart bröd på tallriken! Säger till servitrisen att jag beställde utan bröd. Hennes sätt att fixa det? Dra bort köttet från brödet! Förklarar att jag inte kan äta köttet om det legat på brödet och ber henne fixa helt ny mat. Till slut kan jag äntligen äta maten! Jag fick inte ens en ursäkt för att dom klantat sig så! Jag brukar gilla Utposten och vara där ofta men efter igår är jag inte alls sugen på att gå dit mer...
 
Ikväll är det 30års fest på schemat. Ska bli kul!

 
/Tanja

Kommentarer
Postat av: Anonym

Snygga stövlar och fräsch färg i ansiktet:)

Svar: Tack så mycket=)
tanjaselma.blogg.se

2013-01-12 @ 23:49:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0