Hmm?

Jag har inte blogga riktigt i morse. Postade bara ett förberettinlägg!=)
Nu är jag iaf hemma från jobb. Ska inte göra något speciellt idag. Det är stormvarning i hela Skåne oc helst sk aman hålla sig inne. Så då gör jag gärna det ;)
 
Tillbaka till gårdagen. Jag och Sara var i stan. Tittade lite i affärer fast ingen av oss egentligen skulle handla något. Så klart hittade vi lite saker båda två. Hittade en superfin tröja inne på Vero Moda. Verkligen perfekt! Förutom att den minsta storlken tyvärr var för stor=(. Köpte iaf en top inne på HM. Ska prova den igen och se om den passar bra eller inte. Blev så kär i den i affären att jag inte tog fram mitt kritiska öga hehe.
Jag vann också en tävling igår. Ska berätta mer om det i ett annat inlägg sen.
 
Nu: soffan och serier!
 
 
 
 
/Tanja

Kommentarer
Postat av: Sara

Den är super fin och du är jätte snygg i den:)

2013-02-01 @ 06:32:10
URL: http://www.mammaochhampus%20blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0