Inget att planera..

som ni kanske märkt så älskar både Tanja och jag att planera och organisera fester och sånt! Sista 6 åren har vi haft Halloweenfester att organisera, när jag gifte mig var det en massa att fixa! Sen var det ju lillens dop efter det! Men just nu står det stilla! Jag har sett runt lite på hur folk bloggar om deras kommande bröllop och hur de planerar och personer som ordnar babyshowers till sina gravida vänner.
 
Jag vill också planera!!  Tycker nån vän kan gifta sig eller bli gravid så jag kan hjälpa till eller planera kanske en möhippa??? hehe..
 
På tal om babyshowers.. kommer ni ihåg min? Den fick jag ju dock itne vara med och fixa, men det var ännu bättre att vara den gravida mamman som fick en underbar shower av mina vänner!
 
 
Jag får väl sitta och planera ännu mer ang. vår resa till USA i påsk! dock är det mest för att åka och hälsa på familj och vänner, men vi hinner säkert med lite sightseeing också!
 
/Selma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0