Life is not at reality show - Kyle Richards

Köpte Kyle Richards bok när vi var i Usa. Kyle är en av Beverly Hills Real Housewives. Gillade henne första säsongen men nu har jag inte riktigt bestämt mig vad jag tycker om henne. Antagligen gillar jag henne undermedvetet annars hade jag väl inte köpt hennes bok? haha
 
Boken är en "så blir ditt liv bättre"-bok. Hon nämner att hon dagligen får frågor om hur hon lyckas ha ett så lyckligt äktenskap, väluppfostrade barn och bra klädstil. Så i denna bok berättar hon hur hon gör för att lyckas.
 
Väldigt lättläst bok och jag kunde faktiskt inte sluta läsa den. Kyle har väldigt mycket åsikter, vissa mer gammaledagsa än andra.
Under tiden som jag läste boken insåg jag att vi har rätt lika åsikter. När hon berättar hur man bör göra vissa saker, tänkte jag flera gånger: "Så brukar jag också säga!"
 
/Tanjavi

Kommentarer
Postat av: linda

Håller med dig! Hon är svår att ta på och man vet inte vad man tycker om henne men hon är grymt härlig på nåt sätt!

2013-01-19 @ 14:20:20
URL: http://soullfood.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0