Serienörd

God morgon! Idag när väckarklockan ringde satte jag mig på sängkanten en stund, och somnade igen! haha
 
Igår efter jobb kom Sandra hit en runda. Vi åt kofta och satt och snackade lite. Hon fick också se all shopping och bilder från resan. Kommer ni ihåg att jag sa att jag var nöjd med att vara hemma? Nu är jag trött på det igen! Eller jag ärinte trött på att  vara hemma men jag är sååååååå trött på detta j-vla vädret! Det är så kallt och regnigt och det spelar ingen roll vad du gör med ditt hår, det ligger ändå platt mot huvudet!
 
Tillbaka till resan... Serienörd som jag är så var ju bara tvungen att fotas utanför hotel The Catalina när vi var i Miami Beach. Det gick bara 5 avsnitt av den serien vilket var synd för den var rätt underhållande.
 
 
/Tanja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0