Hollywood och Beverly Hills (Dag 2)

Nu antligen kan jag blogga. Wi-Fi har inte funkat pa rummet sa just nu sitter jag i receptionen. Klockan ar typ 6 pa morgoen och vi ska aka och ata frukost men forst ska jag beratta om gardagen.
Dagen idag började väldigt tidigt. Hade inte sovit något på hela natten knappt så när klockan var 6 satt vi och åt frukost.
Efter frukosten begav vi oss mot Beverly Hills, Hollywood och Rodeo Drive. Vi gick på Walk och Fame där alla stjärnorna finns, sen cruisade vi lite i Beverly Hills och sist åkte vi till Rodeo Drive.
Senare pa dagen akte vi ett par timmar till stranden i Santa Monica.
Efter en middag pa vart favoritstalle Outback Steakhouse somnade jag i bilen pa vag hem. Da var klockan ungefar 6 pa morgonen hemma. 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Nar vi promenderade rundor vid Rodeo Drive kom vi till denna restaurang. Nagon som kanner igen? Lisas fran Housewives of Beverly Hills.
 
Vi gick ocksa forbi Kyles affar, dar hon hade sin bok i skyltfonstret.
 
Ser ni Santa Monica-pier i bakgrunden? Dit ska vi ikvall tanke vi.


 
 

Kommentarer
Postat av: Sarasara

Det ser ut som ni har det bra där borta:)

2013-07-07 @ 21:09:49
URL: http://www.mammaochhampus%20blogg.se
Postat av: Britt

hej!
Så fina bilder! Speciellt den när du står vid kändsiarna :)

har ni det bra?

Skicka bilder sen från bröllopet :)
Kram mamma.

2013-07-08 @ 13:31:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0