Shopping (dag 17)

Söndagen spenderades på ett shoppingcenter. Heeela söndagen. Vi sov länge sen shoppade vi i typ 8 timmar. Hittade massa fina saker. Bla en ny resväska, hjulen trillade av från min fina rosa jag köpte i Prag så var tvungen att köpa en. Men det gjorde inget för den jag hittade var ännu större och ännu finare:)
 
Vi skulle egentligen kollat in Newport Beach och lite sånt. Jag googlade rundor för att försöka hitta var dom hade spelat in The OC för att åka och kolla. Det visade sig att inga av ställena i The OC spelades in i riktiga Newport Beach. haha
 
 
 
Just nu befinner vi oss i San Diego på ett Hilton-hotell med utsikt över hamnen och flygplan som flyger förbi utanför balkongen. Jag vill inte lämna rummet! Ni får höra mer om San Diego i nästa inlägg!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0