Nationaldagen

Idag är det minsann Sveriges nationaldag och vi kunde ju inte bett om bättre väder! 20 grader och en klarblå himmel. Vi har varit iväg hela dagen, solat, grillat och spelat strandtennis. Underbart! Tyvärr glömde jag kameran hemma. Hade så mycket annat att tänka på som skulle med. Hur har ni firat dagen till ära?
 
Just nu sitter jag och kollar igenom lite hemsidor. Är sugen på att shoppa något. Men ska försöka att inte ;)
 
Sen vill jag förresten hälsa välkommen hit till vår kära blogg alla nya läsare. Hoppas ni stannar=)Ha en fortsatt trevlig dag!
 
Denna hade jag inte tackat nej till...

Kommentarer
Postat av: Sofia - vardag & foto

vilken snygg :)

2013-06-06 @ 21:17:41
URL: http://fiiaaz.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0