Rusthållaregården i Arild

Då var man hemkommen från konferansen. Vi var på Rusthållaregården iArild. Det var ett ställe jag verkligen kan rekomendera framförallt för omgivningarna och utsikten! Vi bodde i gamla villor omgjorda till hotell. Jag och Sara fickrum med balkong och havsutsikt. Helt underbart!
Vädret har vi också haft tur med. Strålande sol hela lördagen. Även om den väckte oss tidigt på morgonen ;)
Just nu sitter jag och kollar igenom alla 300 kort jag och Sara tog. haha det tar lite tid! Senare i veckan kommer det så klart upp en hel del outfitbilder också :)
Vi på vår balkong med den fina utsikten.
 
Sara hade nya skor och fick ont i fötterna. Tyckte jag var duktig som kunde bära henne med tanke på mina egna skor ;)
 
Här bodde vi. Det är vår balkong man ser.
 
 
 
Pålördagen fick vi uppdrag som skulle hittas och lösas med hjälp av en gps.
 
På 2 dagar hade vi med oss 12 par skor :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0