2013-03-15

Då var det fredag igen. Idag ska lillen och jag åka till Väla med min mamma och mina brorsdöttrar och fika =) Vi tänkte ta stan egentligen, men det är ju vinter ute!! usch.. 
 
Igår hämtade jag ut vagnen och jag måste säga jag är riktigt nöjd, den är mycket bätte än den förra, den blir mindre vid ihopfällning och den är mer praktisk bara (säger inte att den andra är dålig, för den var också bra, denna är bara snäppet bättre). Sen det med mugghållare, jag fick tips att man faktiskt kan köpa sån universal och det tänker jag göra! Tack Sara..
 
Här ser ni lillen i vagnen (han var itne alls intresserad av att vara med på bilden =P )
 
 
 
/Selma
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0