2013-03-21

Jag kan tyvärr inte berätta den stora nyheten än! För det är inte spikat än.. Det lär ta en vecka till innan vi vet bestämt! Men fortsätt hålla tummar och tår =)
 
Förresten.. Vet ni? Det är bara 8 dagar kvar tills vi åker. tidn har gått för snabbt. Jag har inte hunnit fixa allt som jag trodde jag skulle hinna fram tills nu. Sen ska jag jobba lite nästa vecka så jag får sätta igång. 
 
Bl.a. ska jag sälja lite barnsaker på loppisen här i byn som ÖF sköter, så jag måste märka kläder och grejer med pris och mitt nummer. Tänkte börja ta tag i det i helgen. Imorgon har köparna besiktning av huset så tänkte städa upp lite.
 
Sen på söndag ska jag med Tanja till väla och handla det sista inför resan.
 
Nu ska jag jag njuta av en kopp kaffe =)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0