Lördag..

Jag vaknade och trodde det var söndag idag. Eftersom min man var ledig igår när det var besiktning av huset så blev allt liksom framflyttat i mitt huvud =P 
 
Idag ska jag först på en barnloppis med en vän. Sem ska vi på 2 födelsedagsfester =) Eller ja, ett kalas och en fest. Men det lär inte bli så sent för oss, för vi ska upp tidigt imorgon för Jacobs babysim =) han missade förra vecka för han har varit superförkyld, stackes liten. Han är mycket bättre nu så imorgon missar han inte iallafall.
 
Förresten.. Jag har fortfarande inte börjat packa inför resan och det är ovanligt för mig för jag brukar alltid börja packa 1 vecka innan. Får se om jag hinner med nåt nu i helgen annars får det bli i början av veckan. Måste även packa ihop allt som jag ska lämna till loppisen i nästa vecka. Gud, nu blev jag lite stressad. 
 
nu måste jag göra mig iordning för loppis =)
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Elin Jonsson

Sv; Det är den verkligen :)

2013-03-23 @ 15:56:59
URL: http://elinviktoria.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0