Måndag

Måndag igen. Asså veckorna bara flyger förbi! Vad hände med hela mars liksom?
Just nu sitter jag och tittar igenom alla mina amerikanska favoritaffäers hemsidor för att kunna göra en liten shopping lista till Selma. Hon åker ju snart till USA! Är lagom avis...
Har hittat lite grejor från WetSeal som jag gärna vill ha. Har hittat lite fint på CharlotteRusse också men deras storlekar är inte alltid att lita på så vet inte riktigt om jag vågar?
Kolla in spetstoppen från CharlotteRusse. Jag dör lite så snygg!! Skjortan är inte fy skam den heller...
 

Kommentarer
Postat av: linda

Det vita linnet var verkligen fint. Har shoppat massa vita linnen/toppar idag!

2013-03-25 @ 23:56:44
URL: http://soullfood.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0