Opa Malmö style

Guuuud vilken huvudvärk jag har! Jag ska slänga in ett par kanelbullar i ugnen och hoppas på att det löser sig=)

Fast jag får skylla mig själv egentligen., det är självförvållat. Igår spelade Mario i Malmö och vi var där så klart. Förfestade hos Detti sen åkte vi dit. Jag hade väldigt kul, tyvärr var där inte så mycket folk av olika anldeningar. Synd för Marios musik är ju bäst ;)
 
Om någon timme är det dags igen. Vi ska hem till Selma och titta på Melodifestivalen och så ska honbjuda på middag. Mysigt!
 
 
Fråga inte? haha
 
Mina skor vi vara prydnad på Dj-båset. Det var en tjej som ville köpa dom men jag kan inte skiljas från dom...
 
 
 
Jag hade en ny topp på mig från AmiClubWear.
 
/Tanja
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0