Påskfirande

Det är så skönt att vara ledig! Tänk att ha så mycket tid över till att bara ligga i soffan. haha Även om det är sant att soffan är min bästa vän för tillfället hinner jag med massa annat kul också. Igår var jag först hemma hos Sara, vi tittade på The Lying Game och planerade lite inför hennes kommande fördelsedagsfest!
Sen åkte jag hem till mamma och firade påsk. Mat, lekar och äggjakt så klart. Alltid lika trevligt :)
Ikväll ska vi faktiskt gå på teater. Ska klä upp mig som en riktig kulturtant! Ska bli roligt. Berättar mer sen.
 
Fryser alltid om mina fötter så jag brukar få låna Saras inneskor. Denna gången matchade dom min outfit så jag var tvungen att fota. Hennes hund ville vara med på bilden men det ville inte jag ;)
 

 
/Tanja
 

Kommentarer
Postat av: Sara

Den där kudden den hade passat perfekt i mitt vardagsrum ju;) ;)När ska du till din mamma nästa gång? hehe
Det ser ut som ni hade kul iaf

Svar: haha jag det tänkte jag inte på! det är ju samma tyg som dina gardiner:)
tanjaselma.blogg.se

2013-03-30 @ 14:26:44
URL: http://www.mammaochhampus%20blogg.se
Postat av: linda

Svar: Ja egentligen är den kanske ett bättre val till en förlovningfest men den andra är mer jag. Och att gå på en syriansk förlovningsfest är som att gå in i en julpyntsbutik..hahaha, så karen millen kanske blir för korrekt :) Men jag håller med att Karen Millen är mer klass på!

2013-03-30 @ 14:29:13
URL: http://soullfood.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0