USA dag 1 och 2

Resan i fredags var inte den roligaste.. jag hade tappat min röst efter att ha haft superont i halsen och hostat. Så jag var heeelt slut. Men som tur va så hade vi superbra platser på första flyget ut från Köpenhamn till toronto.
 
vårt flyg var försenat in till Toronto så vi fick stressa för att hinna med vårt connecting flight till LA och vi hann precis. Det är inte det lättaste att skynda så med ett litet barn med. Men måste säga att han var superduktig hela resan! Han grät inte en enda gång! inte en gång! Helt sjukt! 
 
Tyvärr så har jag inga bilder från resa till LA eftersom jag inte mådde så super precis..
 
Väl framme i LA så gick det jättesmidigt att ta shuttlen ut till Hyrbilsstället och hämta ut bilen. Vi fick ju välja vilken bil vi ville från den sektionen vi hade hyrt och vi hittade en superfin JEEP, en av de senaste tror jag. Jag nästan sprang till den för att ingen annan skulle hinna innan haha..
 
 
 
 
Vi hann bara vara i LA i 10 timmar innan det var dags attt flyga vidare, till Washington state, till min syrras andra hus. Så tidigt lördag morgon tog vi flyget från LAX till Portland (som ligger 10 minuter från syrran) och jag måste säga, jag brukar ju vara super rädd att flyga, men denna resan var helt super! ingen turbulens och superfin utsikt HELA vägen!
 
 
 
 
Sen när vi kom fram hit, så var det som ni såg på bilden igår, jättefint väder. Ca 25 grader. Som vi njöt.
 
Igår kväll åt vi god påskmiddag. Sen gick vi och la oss tidigt för vi va så trötta!!
 
Glad Påsk!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0