2 maj..

Ännu en solig och härlig dag. Maj månad har verkligen börjat jättebra.. Dock hörde jag att det skulle komma frost inatt?? stämmer det så är jag iallafall glad att jag inte satt ut pelargoner än =)
 
Jag var på gymmet  i morse, på ett core-pass. Sen gick jag en mysig promenad med JAcob och hundarna i Pålsjö skog. Mannen jobbar sent ikväll så jag satte igång grillen när jag kom hem och grillade kycklingfiléer som blev helt perfekta och gjorde en god, sopska (shopska) sallad till! MUMS!
 
När mannen kommer hem ska ha ta bild på mig i bikini, som jag tänkter använda som före bild. Hoppas jag har tillräckligt med motivation så det kommer att kunna tas en efter bild som visar någon positiv skillnad!
 
 
 
Nu är det snart dags för Let´s Dance!
Ha en bra kväll
 
 
 

Kommentarer
Postat av: ellenfelixson

sv; tack så mycket! :D

2013-05-02 @ 21:43:50
URL: http://ellenfelixson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0