Eurovision Semifinal 1

Så igår var det då äntligen dags. Eurovision.  Vi åkte med Mario ch Detti till Malmö för att titta i Malmö Arena. Vad tyckte jag nu om allt då? Jag har fakstikt lite svårt att bestämma mig. En sak vet jag säkert iaf, Vitryssland var min favoritlåt!
Resten då? Det var ju så klart en fräck upplevelse at se allt live men själva showen är faktiskt bättre på tv. Det ända vi såg var ju låtarna. Alla mellanvideos och sånt såg vi ju på storbildskärm men folk hejade och skrek så manhörde inte riktigt, samma när Petra pratade. Petra var faktiskt bättre än vad jag förväntade mig. Fast det var kanske inte så svårt för henne, hade verkligen inga höga tankar från början haha.
 
Så sammanfattning, cool upplevelse men det funkar lika bra på TV. Ändå har vi planerat att köpa biljetter till fredagens gen-rep också! hehe
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0