Hejdå iPhone och Telia..

Jag har bara haft iPhones de senaste åren. Men i helgen började min mobil krångla.. den va riktigt slö, bilden  frös och allt möjligt krångel. Så jag gick till Telia men de tyckte att jag har tappat den, därför är den som den är och att jag får stå för lagningen..  Självrisken på hemförsäkringen för att fixa mobilen är hög och jag kan lika gärna köpa ny eftersom mitt abonnemang strax går ut ändå. Så jag sa upp abonnemanget, tog mitt pcik och pack och gick till en Tele2 istället. Aldrig mera Telia och den otrevliga tjejen som jobbar där..
 
Jag bestämde mig för att köpa Samsung Galaxy S4 och änsålänge är jag supernöjd! Den är fylld med en massa finesser som iPhone inte har. Änsålänge har jag inte märkt att den saknar något som min iPhone hade..
 
Det bästa med mobilen tycker jag är kameran. Tog en bild på vovven, kolla så klar bilden är!
 
 
Nu sover lillen så jag ska fixa lite med tvätten, dammsuga och plocka undan lite innan han vaknar igen och det är dags för oss att gå till BVC för lillens 1 års vaccinering..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0