Torsdag..

Ursäkta min superdåliga uppdatering! Det är tur att Tanja är bättre på det.. 
Hemma hos oss rullar dagar på och tiden går alldeles för snabbt och snart ska jag börja jobba lite igen..
 
Vi har börjat packa här hemma och jag jobbar för fullt på en kalkyl för renoveringen.. Det ser bra ut och vi är under budgeten änsålänge men det blir ALLTID mer pengar än man tror. Så vi får hoppas att allt går bra!
 
Om 1,5 vecka flyttar vi till hbg (ska bo hos mina svärföräldrar under tiden vi renoverar) och de 14 juni får vi nycklarna till lägenheten =) Så det är inte långt kvar nu!
 
Idag skulle jag ha träffat Tanja med jag är superförkyld och stannar hemma. 
 
 
 
Kolla duktige killen står och håller bara med en hand =) hehe
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0