Sverige vinner

Svårt att vakna idag. Det blev en sen kväll igår. Sveirge spelade kvartsfinal mot Kanada. Vilken match det blev! Lite svajigt i mitt perioden annars tyckte jag Sverige var skitbra! Det var så spännande heela tiden, kunde inte sitta kvar i soffan. Stod upp och hoppade,jag var helt slut eftermatchen. Kunde ändå inte somna var så uppspelt. Sverige vann på straffar och vilken sista straff de blev!
 
Imorgon kommer bli en händelserik dag. Vi väntar på hockeybiljetter uppe i Sthlm. Håll alla tummar och tår. Sverige spelar mot Finland kl 3. Kan vi inte se i Sthlm ser vi på tv. Sen kl 9 är det Eurovision final! Fullspäckad tv helg med andraord!
 
Ni måste se straffen Petterson slår!
Uppdatering: Klippet funkade inte längre såg jag, har bytat till ett annat så nu ska det funka igen.
 

Kommentarer
Postat av: mergimtare ♛

bloglovinbyte? :)

2013-05-18 @ 09:20:26
URL: http://meegiii.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0