Hela helgen

God morgon! Måndag mrogon oc hjag vaknar upp med en heeemsk spänningshuvudvärk. Lite jobbigt!
Har iaf inte bloggat på hela helgen även och jag har haft saker för mig. I lördag var vi ju på Mari ooch Dettis andra bröllop. Dom gifte sig som sagt i Ungern för nått år sen men deras pappaer försvann på vägen så dom blev aldrig registrerade i Sverige. I lördag begav brudparet, vittnen och Selma, Bruno ch Jacob sig ner till Rådhuset. Efteråt åkte vi hem till brudparet och åt massa gott och umgicks.
Igår var det söndag och Fars dag. Åkte hem til mig pappa med ett gäng lotter. Han vann på många av dom, även om det var småsummor!
På kvällen koma Sara hit för att titta på Make it or Break it. Vi är mycket sociala när vi har våra seriekvällar. Vi säger typ hej och hej då. haha men det är lika trevligt för det=)
Nu ska jag äta frukost!
 

Kommentarer
Postat av: linda

Har också tagit en paus i bloggen men försöker komma tillbaka. Hoppas allt är bra med dig!

2013-11-29 @ 01:34:13
URL: http://opengates.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0