En dag på Ge-Kås

Ännu en fullspäckad dag är förbi. Idag har jag spenderat hela dagen i Ullared med mamma min. Vi shoppade för ovanlighetens skull inte så mycket någon av oss. Tyckte vi var väldigt förnuftiga och frågade oss själva
-"Behöver vi verkligen en till scarf, fler tunikor eller en till grön väska tex?" haha
Något jag däremot behövde var en riktigt varm vinterjacka och det hittade jag iaf efter mycket om och men.
Hela Ge-Kås var så klart fyllt med julsaker så köpte 2 tomtar också för julstämmingen skull.
Kort tog vi däremot inga. Hade glömt kameran hemma. Blev lite nervös när jag inte hittade den i väskan. Jag glömmer ju aldrig kameran liksom?
 

Kommentarer
Postat av: Marita

Då handlades det desto mer hos oss. Tre kundvagnar fulla varar en halv var vår och resten sonens. Precis kommit hem nu.

2013-10-06 @ 21:01:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0