Fredag

Idag kändes det som om klockan ringde mitt i natten. Jag hoppade högt i sängen när den började. hahaBörjar bli svårare och svårare att vakna nu, mörkare och mörkare på morgonen ju.
Idag är det iaf fredag vilket känns skönt. Heeelg!
Har lite kul saker som ska göras i helgen men först väntar en seriekväll här hemma. Längtar!
Som nivet gillar jag att börja helgen med snygga kläder eller skor här på bloggen och idag får det bli en riktigt snygg festklänning från WetSeal. Bara för att jag inte ska festa i helgen liksom.
 
 

Kommentarer
Postat av: Marita

Håller med dej jobbigt med det mörka på morgonen. Inte gjorde det saken bättre att det var tjockt av dimma. Trevlig helg!

2013-09-13 @ 08:24:19
Postat av: Josefine

Snygg! :D

2013-09-13 @ 13:39:29
URL: http://joseffinedjur.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0