Sjukling

God middag! Idag är det måndag och jag vakande upp sjuk. Har ont i halsen och är öm i hela kroppen. Vanliga symptom på rejäl förkylning hos mig. Jag har planerat att sova hela dagen så håller jag tummarna att det går över snabbt!
 
Helgen som gått har iaf varit trevlig och händelserik. I lördag åkte vi iväg till Tyringe och slösade massa pengar som vanligt. hehe På hemvägen svängde vi fel någonstans så det slutade med att vi fick se hela Skånes landsbygd med spökhus, kor och hela köret. Mysigt!
 
Igår träffade jag Cornelia en runda i stan. Vi gick till Dunkers kulturhus och tittade på en utsällning av Lars Wallin och hans coutureklänningar. Efter det blev det en fika i regnet. Riktigt mysigt var det!
 
 

Kommentarer
Postat av: Sofia - Lever drömmen i LA

ja jag gillar också att det är killar med :D

2013-09-02 @ 10:42:38
URL: http://byfia.com
Postat av: emelie larsson

åh var på den utställingen föra veckan så himla vackra saker, fin blogg ni har :)

Svar: tack tack=)
tanjaselma.blogg.se

2013-09-02 @ 22:36:43
URL: http://emelielarssonjosefin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0