Helgen

Då var det måndag morgon igen. Denna vecka jobbar vi bara fyra dagar. Skönt! Känner mig fortfarande inte helt 100%, har ont i halsont fortfarande. 3:dje veckan nu. Det är ju inte normalt!

I helgen hade jag iaf fullt upp. Som Selma skrev lyckades vi äntligen få ihop en liten dejt på lördagen. Det var på tiden! Tittade i affärer i stan i det fina vårvädret.
Sen på söndagen var det Ikea och Väla som stod på schemat. Trots en massa springades i affärer hela helgen har jag inte köpt nånting. Hittar liksom inte vad jag är ute efter. Så istället lyxade vi till det med lite frozen yoghurt från nyöppnade Yogiboost. Det var otroligt gott! Lite syrligt, vilket passar mig perfekt nu när jag mår illa av för mycket socker.
Sen kl 2 var det fikakalas hos Sara som hade bakat en massa glutenfritt. Alltid lika uppskattat :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0