Sängmobil

God morgon! Jag har precis vaknat upp ur en dvala känns det som. La mig rätt sent igår så har sovit som en stock. Hade fullt upp hela dagen igår, ska bara kolla igenom bilderna sen kommer det upp ett inlägg om det!
 
Under tiden får ni en bild på sängmobilen jag köpt. Hade ju tankar på att köpa någon billig arm med speldosa och själv sätta dit små apor. Kollade igenom blocket men dom flesta säljs för minst 150 kr. Hittade denna med nyckelpigor för 200 kr på nätet och slog till. Malin sa till mig att rött är den första färg bebisen ser så hittar jag inga apor kan jag leva med nyckelpigorna. För bebisens skull:)
 
 

Kommentarer
Postat av: Malin

Hihi.. Precis :) men denna var ju super söt :)

2014-04-20 @ 16:40:22
Postat av: Marita

Jättesöt. Och Malin har rätt babysar gillar mycket färg.

2014-04-20 @ 20:43:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0