Shopping i Ullared

Det var så klart Ullared jag skulle åka till! Ingen som gav sig på en gissning:=(
 
Det gick väldigt bra men man kände sig ändå lite stressad för man ville hinna med så mycket som möjligt, visste ju inte hur länge D skulle fixa det.
Ammade innan vi åkte hemifrån och sen i bilen när vi kom dit. Sen hann jag med barnkläderna och babyavdelningen innan det var dags igen. Hade planerat så jag befann mig nära ammningsrummet när det var dags. Efter ammningen kollade vi killkläder och sen tog vi en snabb runda på dom andra avdelningarna innan vi betalade. Ammade sen i bilen innan vi åkte hem. Det blev en hel del ammande men det resulterade i en nöjd liten kille som satt så fint och tittade i sin bärsele!
 
Shoppade en hel del roligt, mest kläder till lillkillen så klart. Tittade inte ens på tjejkläderna. Hade någon sagt det till mig för några månader sen hade jag skrattat rakt ut ;)
 
Nu är det hur som helst köpstopp! Garderoben svämmar över med kläder och jag börjar faktiskt få lite smått ångest. Men bara liiiite=)
 
Köpte strumpor i mängder. Finns inga bättre strumpor än Ullareds. Sitter kvar på foten utan att spänna åt. Köpte några fler träningsställ också, kunde inte låta bli...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0