Jobbiga nätter..

Det är så mysigt att sitta med sitt morgonkaffe när det fortfarande är mörkt ute och man får tända adventsstakarna och julgranen =) Lillen är iväg på dagis, näst sista dagen för i år.
 
Lillen har sovit mycket oroligt sista tre nätterna. Han vaknar och har svårt att somna om. Förra natten vakna han vid midnatt och var vaken i 3 timmar. Inatt vaknade han igen men somnade snabbt om. Kanske är det växtvärk? Vad tror ni? En vän till mig har likadant med sin dotter.. Kanske är det fullmånen? =P Men iallafall, lillen är svår att väcka på morgonen även om han sovit ordentligt hela natten. Så det blir ju inte lättare när han varit vaken lite under natten. Men iväg till dagis kom han och nu sitter jag med mitt morgonkaffe och väntar på att lillan ska vakna. 
 
 
 
Granen kom upp i helgen. Dock är det bara ljus i den änsålänge. Vi ska dekorera den tillsammans med min syster och hennes barn när de kommer från USA =)
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0